VISAO MISAO OBJECTIVO HAKSESUK BOLA FH KKN HOME FH LPV ARTIGOS FH MUZIKA LIA MENON FH RESPONDE

20120228

Biodata Joao Boavida, Presidente Equipa Suceso Kandidatu PR2012 Fernando La Sama de Araujo

João Boavida Fundador no Director Executivo de Centro de Estudos para Paz e Desenvolvimento (CEPAD). Baucau-oan no ex-prisioneiro politico ida hosi Ataúro.

Iha 1983 nia serbisu ho Jesuit Refugee service for Asia and Pacific iha Bangkok, Tailandia hodi tau matan ba refugiados Vietnamitas no Cambojanos.

Iha 1985 nia hetan visto permanente de residencia ba Australia iha nebe nia kontinua ninia estudos iha Siencias Politicas iha Universidade de Melbourne no Estudos de America Latina iha Universidade de La Trobe.

Iha 1989 nia kontinua ninia estudos iha Universidade Oxford iha nebe nia foti Metodolgia de Pesquizaa iha Queen Elizabeth House no Antropologia iha Linacre College.

Iha decada 90 nia moris no serbisu iha nasoens balun iha Asia, Africa no Europa nudar Konsultor no Profesional ho Organizasoens Internasionais Não-Governamentais no Agencias de Naçõens Unidas (Jesuit Refugee Service-Asia Pacific, Universidade Oxford, Jesuit Refugee Service-Africa, UNDP no UNESCO) iha Indonesia, Tailandia, Australia, Inglaterra, Tanzania, Moçambique no Grecia.

Iha 1999 nia fila mai Timor-Leste nudar Ofisial Politico ho UNAMET hodi haláo Consulta Popular, ho UN-OCHA nudar Konseleiru Politiku iha tempu emergencia, ho UNDP nudar Konsultor no ho UNTAET nudar Political Affairs Officer, hanesan UN Professional.

Hosi tinan 2002 mai oin nia serbsiu nudar Freelance Consultant ba organizasoens nasionais no internasionais, nudar Part-time Lecturer iha UNDIL, UNTL no sei activo iha UNPAZ nudar part-time lecturer iha Politika. Nia mos ex-membro de Concelho de Estado no daudaun né Vice-Presidente ida mos Partido Demcrático nian.

Ema hakerek náin ida mos ho publikasoens balun hanesan individual no reprezentante organizasoens balun nebé nia kaer no hamosu iha rai laran no rai liur.

Iha 2011 nia ho CEPAD organizasaun nebé nia lidera simu Premio de Direitos Humanos de Sérgio Vieira de Mello em reconhecimento pelo seu contributo na promoção, respeito e protecção dos Direitors Civis e Polítcos.

Obras ne’ebe publika ona, no importante foin dadaun mak: O Desenvolvimento e a Paz em Timor-Leste, Lectio Sapientiae, iha Seminario Maior S. Pedro e S. Paulo, dia 01.02.2012, publika iha Suara Timor LoroSae (STL), edisaun (Quarta 08/02) e Quinta (09/02), paj.11)!

Sem comentários:

Enviar um comentário

Nota: só um membro deste blogue pode publicar um comentário.